donderdag 18 september 2008

B-Team

Coach,

Niet veel tijd gehad zeker voor uw verslag, man man man....

Ik had er toch op gerekend dat je de doelpuntenmakers ging vernoemen :)

(over de 10-tal gemiste kansen (vooral van mij) mocht je zwijgen)


Kort bij-verslagje dus:

Na welgeteld 20 seconden had onze Cap al gescoord (dirk dus)!!!!!
Hij deed er 5 min later nog een tweede bij.....

Het kwartier dat volgde was er één van missers......(jaja vooral ik)

Na gele kaart van de keeper werd het dan toch 0-3. (Mich scoorde, later verdubbelde hij nog zijn aantal) Mich speelde een prima partij.

De Steven maakte ook een mooi debuut, maar kende ook wat pech in de afwerking (lees vooral "ook"), toch wist hij éénmaal te scoren.

Ondanks dat ik er waarschijnlijk een stuk of 10 had moeten maken, stonden er om 23u02 toch vier achter mijnen teller. :) (eigen stoef... ik weet het )

Onze keeper (Joeri'ken) stond er wanneer de nood het hoogst was, je moet het toch maar doen bij je debuut 0-tegengoals pakken ;)

Laat Schepdaal maar komen, maar euhm, dat zal wel wat anders worden....we zien wel

greetz

Geen opmerkingen:

Blogarchief