dinsdag 23 september 2008

B's halen opnieuw uit

Na de 0-9 winst op Oudergem, wachtte ons nu een serieuzere uitdaging, nl. Schepdaal, de voorbije jaren steeds goed voor een Top 3 plaats.

De selectie was dezelfde als vorige week aangevuld met Cé en, jawel hoor, Kurt Tuypens.
Voor mij een onbekende, maar ik zag al snel dat hij nen toffe pee is. (speelde trouwens een meer dan behoorlijke partij)

Matchverslag:

Aanvankelijk veel kansen, maar die werden prachtig gemist, tot na 5 min, de Mich ons eindelijk bevrijdde. (en wat voor een bevrijding zou later blijken)

Even, voor ik het vergeet, toch de wel zeer degelijke leiding van de ref in de verf zetten !! (alweer, was dezelfde ref op Oudergem)

Eens de 1-0 liepen we al snel verder uit, de ruststand 4-1.

Na de rust scoorde zowat iedereen, met uitzondering van onze Cap. Echter speelde hij wel een zeer sterke partij op Schepdaal hun enige sterke speler, de spits.

De einduitslag was fenomenaal 14 - 2 , jawel veertien voor en 2 tegen.

De Joeri heeft dus zijn eerste 2 goals binnen...niet dat hij ze kon vermijden, integendeel, hij pakte toch wel een 5-tal goeie ballen.

Wat de doelpuntenmakers betreft doe ik een poging: (onder voorbehoud)

Steven, Maarten ieder 3
Mich, Cé , Kurt en ikzelf ieder 2.

Volgende week naar Cheers Woluwe, waarschijnlijk zonder onze Cap....verplichtingen met de D-ploeg. Woluwe behaalde ook al een 4 op 4, en zal dus wel echt een goeie waardemeter worden.

Dat de sfeer goed is moet ik niet vertellen zeker.....doelsaldo 23 - 2 ....

Ahja, wij verwelkomden ook onze nieuwe délégué Rudy VC !!!!

Geen opmerkingen:

Blogarchief