dinsdag 24 maart 2009

SDI Liga - Compeed Mollem: 8 - 1

Voor deze wedstrijd was de volgende selectie bevestigd: Yves, Pieter, Stam, Stephen, Safi, Kenneth N, Geert en Kris. Cé had andere verplichtingen bij "De Selectie". Welke selectie dat is, blijft voor velen onder ons een misterie ;-) Deze wedstrijd was ook die van de retour van Geert, die sinds de laatste nederlaag van SDI (tegen Vemoflex) niet meer in de liga was opgetreden, en met succes voor de ploeg. Thiele kwam voor het eerst aan de aftrap dit seizoen. Zijn ervaring en techniek moest ons over deze moeilijke hindernis helpen.


Een kleine 10 minuten voor de aftrap was iedereen er, behalve doelman Yves. Na een telefoontje bleek dat hij de wedstrijd volledig was vergeten en niet kon afkomen. Xavi, die van sportief verantwoordelijke Geert niet voor 28 maart opnieuw mocht aantreden, moest dan toch in doel plaatsnemen. Johan werd dan ook in laatste instantie afgevaardigde voor deze wedstrijd.
Over de wedstrijd herinner ik mij eigenlijk niet zo veel meer. Dat is het risico als je een week wacht voor je het verslag schrijft. Maar ik ben zeker dat ik op vergiffenis van mijn medemaats en het bestuur kan rekenen. Toch enige info:

  1. Ruststand: 2 - 1
  2. Eindstand: 8 - 1
  3. Het ging er bitsig aan toe, waardoor de scheidsrechter geregeld moest ingrijpen.
  4. In de eerste helft hadden we kansen, maar konden we niet scoren.
  5. In de tweede helft hebben we ze gewoon weggespeeld met champagnevoetbal.


Everybody was dus happy, behalve de tegenstander. De volgende wedstrijd is tegen The Studs in Asse op zaterdag 28/03 om 20u.


Xavi

Geen opmerkingen:

Blogarchief