vrijdag 29 februari 2008

Off side !!!


Damn, afgecounterd in den tweeden helft...

0-5 verloren, tegen Leireken Opwijk…..0 op 4 tegen die mannen.

Voor de match 2 afzeggingen, onzen délégué Joeri, maar die werd meer dan waardig vervangen door mezelf J, en Nonkel Johnny!!!

Nooit plezant om diene gast te moeten missen, maar het was zo….en als ik dan de ploeg las voor de match, dacht ik “jip die mannen gaan hier weer aan het langste eind trekken”.






Ploeg: Mats, Cap D, Fraitureken, Cé, Jens D, Maarten VA en Stijn VH

(Ik had eigenlijk een heel verslag geschreven tijdens de match, maar dat geraakt niet meer tot bij mij (hé coach))

Bon, we roeien met.. 

De eerste helft was eigenlijk heel goed…

Sdi had duidelijk veld overwicht, en enkele mooie kansjes…..vooral één actie van Jens D herinner ik me goed, maar zijn poging werd in extremis van de lijn gewerkt.

Opwijk dreigde niet, en de kleine mogelijkheden die ze kregen, werden ofwel goed afgestopt door een sterke Stijn (en Dirk, maar da spreekt voor zich) en onze Mats…

Aanvallend brachten C, fraiture, Maarten en Jens wat van hun mag verwacht worden, echter zat er geen doelpunt in…we moeten ook wel zeggen dat die mannen een beresterke keeper hadden!

Hoe dan ook de ruststand 0 -0.

De tweede helft werd aanvankelijk ook gedomineerd door Sdi, met een gekraakt schot van Dirk als gevaarlijkste moment.  Echter werden we volgend op die fase op de counter gepakt… 

Het werd al snel duidelijk dat dit Opwijk hun favoriete spel was….  enkele minuten later alweer counter  0-2

De rest van de match kunnen we samenvatten, SDI probeert het juiste gaatje te vinden, maar slaagt er niet in, en Opwijk tja, Opwijk speelt de counter meestal goed uit….

Maar we gaan niet vernoemen wie er Opwijk-uitblinker was, op uitdrukkelijk verzoek van de speler zelf.

Steve Van Mieghem

Geen opmerkingen:

Blogarchief