maandag 7 april 2008

Kan de Titel nog?

Dat is de vraag die we ons gisteren in Café Kafka stelden…

De 4 op 4 van deze week, met toch vooral de sterke prestatie van maandag tegen leider Beigem, brengt ons eigenlijk terug volop in titelkoers.

Is dit nu echt mogelijk? Ja op papier wel, echter een kleine blik op het programma van onze tegenstanders brengt voor mij volgende conclusie:

OVERIJSE wordt kampioen, ja, Overijse….hun programma: Londerzeel, Oetingen, Oudergem ( de laatste 3 dus) en Ternat

Nu iedere match moet gespeeld worden, maar toch, enfin wij zouden graag nog een mooie 2de worden en dat is nog best mogelijk.

Iets over de match van gisteren? Ok.

Selectie (zoals gewoonlijk helemaal anders dan de vorige match, enkel Koen en ik speelden beide matchen)

1) Trulli (in doel, allez dat was de bedoeling)
2) Stijn VH
3) Ikke
4) Nonkel returning Geert Leo (met extra gewicht in de schaal)
5) Maarten
6) Jens
7) Vasseurke
8) Koen R

Verslag:

Eerste 10 min waren saai, geen beweging, nochalant in het verdedigen, kortom SLECHT.

Met een prachtige flits opende Koen Ringoot iets later de score.  Even later mocht ik zelf de 2de netten, met zowaar een mooie stifter (gezien van copain Vitske, zeker niet mijn specialiteit).  Als dan ook Maarten me mooi ziet vrij komen op links, kan ik van zeer schuin hoog in het dak besluiten….Eerlijkheid gebied me te zeggen, dat deze 2 goals bij de copains in het niets vergingen, daar ik in de 2de helft mooi gebrugd werd, millidju….

Enfin ruststand 3-0 match totaal onder controle…

2de helft goed gestart met zowaar een doelpunt in slow motion van Geert en even later kon Jens het lobje van Vasseurke over de lijn duwen..5-0 match gespeeld, ja….maar door steeds weerkerende nochalance heeft Trulli zeker nog 10 à 15 tussenkomsten moeten doen, waarvan er maar 1 tegen de netten ging.

Al bij al zéér vlotte zege….en met het programma Londerzeel – Oetingen (2 laatste) en Dogs Drogenbos (thuis) moet een 2de of 3de plaats zeker kunnen….en wie weet laat Overijse toch nog een steek vallen..

Ahja, nog iets zeer belangrijk.  Onze coach was Dirk Janssens….zijn tussenkomsten waren subliem, voor herhaling vatbaar!!  Coach W be warned !!!!

Steve Van Mieghem

Geen opmerkingen:

Blogarchief