dinsdag 1 april 2008

SDI B nog altijd Top 3 in zicht


Eindelijk zelf nogeens van de partij, ’t was millidju van 14/01 geleden…

Ik kwam de kleedkamer binnen, ik dacht eerst dat ik verkeerd zat…..bijna geen vertrouwde gezichten… “Da’s hier toch SDI B hé???”

Geen Dirk Cap , geen C, geen Stalli, geen Johnny te zien in de verste verte…


Wel het volgende onuitgegeven elftal:
Mats, ikke, Bart Rogiers, Fosselle, Jens D, Milan en Maarten..

We ontvingen Ternat, die juist gepast met 5 waren, bovendien kwam hun kapitein ook juist uit langdurige blessure…

Doch 7 tegen 5 is niet altijd een voordeel! Die mannen hebben echt een goed ploegske, met 2 vinnige spitsen die een goeie actie in de voeten hebben.

Toch raakten we tegen de rust aan, op een 3-2 voorsprong. Wat me opviel was de gedrevenheid waarmee de oudjes Bart en Fosselle op “den terreing” kwamen….dat waren zeker geen verzwakkingen…dat zouden we in de 2de helft nog merken…

Allez bon, 2de helft gestart, zonder de 2 oudjes…

Kwamen we, tegen die zelfde 5 man nog altijd, toch wel 4-3 achter zeker, ook door het falen in de afwerking van ons zelf maar toch…

Na 10 min maakte ik onze coach er toch attent op om er 1 van die 2 ouwe rotten in te gooien, en ja hoor, fosselle stond er 2 min op en het stond al 4-4 met een doelpunt van hemzelf….luttele seconden later werd het 5-4….Toen is de veer bij Ternat eindelijk gebroken…

We speelden de match nog lekker uit en wonnen 7-4.

Vrijdag naar Kronk Huld (wie en waar dat ook mag zijn …)

Fossie en Bart terug van de partij????

Geen opmerkingen:

Blogarchief