dinsdag 30 september 2008

De B's van B-Team spelen uit gelijk tegen Topploeg

Wat nen titel.

Uitleg: Onze Cap, de Mich noch andere Cé's of Johny's (euh niet verkeerd oppakken hé, ik bedoel daarmee J. L de broer van G.L ) waren voor deze wedstrijd beschikbaar.

Welke 7 geluksvogels mochten wel mee naar Cheers Woluwe om daar een matcheke af te haspelen om 22 u !!! ???

Joeri, Kurt (de ruud) Maarten, Ben, Aaron, Steven en ikzelf.

Verslag:

Woluwe bleek over een zeer jong geheel te beschikken, maar als ik zo rond me keek zag ik gelukkig Ruud.... veel ervaring zat er bij ons ook niet in... maar dat wil niets zeggen hé!

Bon, al snel ondervonden we dat die mannen zeer snel, vinnig en technisch redelijk onderlegd waren. Wij konden daar tegenover ons Joeri'ken zetten, dedjeu heeft dien goe gepakt.

Na 5 min kwamen we toch op voorsprong, ik haalde van ver uit, Steven devieerde de bal lichtjes en de goalie (die trouwens ook zeer sterk was) was gezien.

Jeugdzondes hebben een prijs, dat werd ook duidelijk, sommigen hebben nog niet veel in de zaal gespeeld en dan wordt het verdedigen tegen snelle mannen moeilijk, zeer moeilijk. Maar wat betreft inzet, en uiteindelijk de globale prestatie, mogen we zeker niet klagen van die gasten, ze verdienen een pluim toch wel.

Maar door zo'n jeugdzonde toch een tegendoelpunt halverwege 1ste helft, een snel genomen corner werd makkelijk voorbij Joeri geplaatst.

Ruststand 1-1, waar we toch wel tevreden mochten mee zijn, daar de meeste kansen toch voor Woluwe waren.

Na rust, werd het snel, zeer snel 2-1, mannen wisselden goed in onze rug, en mijn tegenstander kon scoren. (jip, geen jeugdzonde, maar wel mijn fout)

Toch, voelde je dat er meer in zat, en ons ploegske bleef toch proberen, ondertussen moeten we wel toegeven dat Joeri ons al lang van grotere achterstand had behoed...wereldsave achter wereldsave.... (well done copain)

Na 15 min konden we dan toch gelijkmaken, na een mooi uithaal van mezelf die lekker in de winkelhaak verdween. Een 5 minuutjes later, kon ik opnieuw scoren na een fantastische actie met Steven (die weer zeer goed zijn plan trok in de aanval).

Nog 5 minuten op de klok, en zowaar 2-3 voor.....schitterend... echter de druk werd groot, heel groot.... En dan plots een pracht kans voor Steven, Maarten en Aaron ...alle 3 mochten ze in dezelfde actie een schot lossen, telkens zat er wel iets of iemand tussen.....damn....

Met nog 2 minuten op de klok, krijgt Ruud een fout tegen aan de kleine carré..... En dan hebben we toch wel een grote flater begaan, ik had het nog gezien en geroepen, maar helaas, pindakaas...

Onze muur stond 1,5 meter voor doel, Joeri er tussen, echter stond er links en rechts een speler van Woluwe, de linkse werd wel afgedekt door mezelf, maar de rechtse had Maarten te laat gaan dekken....(moest in de muur staan van de keeper) en deze kon dan ook vrij simpel (lachwekkend eigenlijk) intikken.

3-3 tevens eindstand.

Toch mogen we zeer blij zijn met dit resultaat, en zeker met deze onervaren ploeg. De laatste goal was voeding voor discussie, maar alles al lachend, we namen niemand iets kwalijk, zo'n dingen gebeuren nu éénmaal.

5 op 6 , we draaien mee aan de top, en daar willen we blijven, Top 5 is zeker onze ambitie. (de mijn toch, denk de rest ook wel zeker (hihi)

Volgende maandag spelen we thuis, tegen ander topploeg Kronkel Huldenberg, we gaan voor winst dat staat vast, we zien wel weer....

Eerst mijn bilverrekking soigneren...

Geen opmerkingen:

Blogarchief