dinsdag 14 oktober 2008

Celtic Zellik qua

Maandagavond

+-21u 00
Geert beter gekend als Leo, onze 3 de interimcoach van dit seizoen, roept ons even samen om ons te motiveren!
" Zorg ervoor dat ik niet in slaap val … " zijn zijn woorden!
Geert weet hoe hij een ploeg moet motiveren.

21u05
We staan 1-0 achter.
Geert wist dat dit ging gebeuren. Hij had het me op de bank verteld. Geert heeft een derde zintuig.
Toch heb ik liever Dirk als coach, dan zit ik niet op de bank. Van Werner mocht ik ook starten maar Werner maakt mij doof.

21u25
Geert wordt met de rust even wakker. We staan ruim voor.

22u00
We winnen 4-13.
Spijtig dat de tegenstander niet voltallig was en met blessures te kampen had.
Bedankt Johan! (hij was de interimscheidsrechter en heeft gedaan wat hij moest doen)

Geen opmerkingen:

Blogarchief