maandag 13 oktober 2008

De val van een muur...

Ook in onze uitvoerige na-analyse aan de toog van de sporthal in Asse (de ‘geweldige’ Joeri & ik samen met de voorzitter, de sportieve verantwoordelijke en onze afwezige captain, die er volgende keer wel weer zal/wil bij zijn!) kwamen we tot dezelfde conclusie, dus zal ’t wel allemaal waar zijn. Ook met Aaron heb ik een constructief gesprek gehad tijdens de terugreis. Kortom net als Steve zie ik het wel zitten om dit seizoen eens voor meer dan een bekeroverwinning te gaan, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Zelfs al moeten we onderweg wat leergeld betalen, er zit toch ook veel sportieve capaciteit in de ploeg (= voetbalkunde & sportiviteit & kameraadschap: wat het allemaal nogal vrij plezant maakt). Ik zou zeggen: doe zo verder…

 
P.S.: Maarten, slaap op uw beide oren… met héél véél moeite en ten koste van heel wat bierkaartjes, ben ik er uiteindelijk toch in geslaagd om unanimiteit over de vrijschop te verkrijgen… ’t was niet (alleen) uw fout; eigenlijk kan er daarbij altijd wel iets verkeerd gaan. Maar ’t was een leuke & ook nuttige discussie die ons voortaan op scherp zal zetten. Dus is er een meerwaarde…

Werner

Geen opmerkingen:

Blogarchief