dinsdag 21 oktober 2008

Liga-ploeg blijft op schema.

Net als de B-ploeg heeft ook de liga-ploeg gisteren de punten thuis kunnen houden. De gelukkigen die geselecteerd waren: Xavier, Pieter, Foeke, Stephen, Bastien, Johnny en Kenneth. De ongelukkigen: Van Middelem.

Gisteren ben ik voor het eerst als supporter gaan kijken. Wat valt er u dan zo op vraagt een speler zich dan af?

Wel...

Bastien is veel rapper dan ik dacht! Even op snelheid doorgaan en de 1-0 was een feit. Of was dit al de 2-0?

Dat Johnny de goal weet staan wist ik al, maar dat hij ze ook nog eens prachtig op de volley kan binnentrappen... Klasse!

In ieder geval 3-0 met de rust. Xavier stond weer heel degelijk te spelen en we hadden de wedstrijd perfect onder controle. Dit hebben we ook de eerste 20 (!) minuten van de 2de helft gedaan.

Nog 5 minuten te gaan met 3-0 op het scorebord. Johnny en Kenneth vonden dit te weinig en verdubbelde de score nog met enkele prachtige acties...

6-0 einduitslag na een vrij statische maar toch zeer degelijke wedstrijd.

Bedankt aan Xavier, Stephen, Pieter, Foeke, Kenneth, Bas en Johnny om het niet al te pijnlijk voor mij te maken om aan de kant te staan.

Blijven winnen zou ik zeggen!

Geen opmerkingen:

Blogarchief