dinsdag 21 oktober 2008

SDI B - ETTERBEEK 3 - 0

Yes, na 3 draws op een rij knopen we opnieuw aan met een verdiende overwinning.

Een droge 3-0 stond er maandagavond op het scorebord.

Selectie: Yoeri, Cap D, Steve, Maarten, Fosselle, Ben, Aaron en nen zekere Safaria (die commentaar had op onze coach zijn verslagen op de site) (klein vraagje: jullie al eens een verslag gelezen van de Safi? Ik denk het niet … : - ) De beste stuurlui…
Chance dat het nen toffe ket is de Safi.

Match:
Etterbeek. Moet ik nog uitleggen dat dit techniciens waren? Na 5 min toverde nr 7 daar een actie uit zijn sloffen, dat zelfs onze Cap aan de grond genageld stond…..zijn schot echter, was
van veel minder kwaliteit.

De snelheid van uitvoering, was hoog, zeer hoog… (toch voor ons B’kes, voor Safi mocht het nog wa rapper gaan zei hem)

De eerste helft hebben we afgezien, maar al bij al hebben ze geen grote kansen gehad, wel veel schoten uit de 2de lijn…. Maar onze Joeri stond weer pal, echt weer super. Maar euhm, die zijn uitgooien, ai ai ai…..mij schoonmee smijt beter : - )
Misschien was de beste kans in de 1ste helft wel voor mij, toen cap een bal prima breed legde en ik uithaalde, maar pal op de keeper.

De 2de helft namen we toch stilletjes aan de bovenhand…. Na 10 min kon Safi prachtig scoren na een 25ste poging op doel….. (moet er wel bij zeggen dat dien keeper al elvendertig keer chance had zenne)

5 min later kon zowaar onzen Ben (die weer zeer degelijk speelde) de bal mooi in den haak deponeren met den tip.

Druk kwam er dan wel van Etterbeek, maar nooit kwam de zege nog in gevaar. Toen onze cap een perfecte diepe bal naar mezelf verstuurde, kon ik deze in 2 tijden toch voor bij de keeper krijgen…. 3 – 0

GAME OVER

Hiermee komen we op de 2de plaats, 3 overwinningen, 3 draws, 0 nederlagen..

34 goals voor, 10 goals tegen…

Lot de boeren mor dussen.

Geen opmerkingen:

Blogarchief